З ділових ЗМІ

Дзеркало тижня. Україна // Без людей немає майбутнього
Анатолій Кінах президент УСПП, голова Антикризової ради громадських організацій…
ICTV Факти // Кінах: Аграрній Україні 40 млн людей не потрібні. Тому або консолідуємося, або…
Лише консолідація і адекватна стратегія може врятувати Україну від депопуляції…
УКРАЇНСЬКИЙ СОЮЗ ПРОМИСЛОВЦІВ І ПІДПРИЄМЦІВ
Ваш надійний партнер

Опис події

Бізнес-місія українських виробників продуктів харчування в США

11.10 08:00 - 13.10 13.10 18:00

Під час бізнес-місії українських виробників продуктів харчування в США 11-13 жовтня 2017 р., яка  організована Центром підтримки експорту при УСПП в партнерстві з посольством України в США і провідною асоціацією рітейлерів Північної Америки Food Marketing Institute, українські виробники продуктів харчування зустрінуться з найбільшими закупупівельниками американських супермаркетів та дистриб'юторами. 

У бізнес-місії українських виробників продуктів харчування в США 11-13 жовтня 2017 р., яка організована Центром підтримки експорту при УСПП за підтримки посольства України в США та провідною асоціацією рітейлерів Північної Америки Food Marketing Institute, візьмуть участь не лише провідні українські виробники продуктів харчування, але й найбільші американські супермаркети і дистриб'ютори.
Як повідомили в прес-службі Центру підтримки експорту при УСПП, до саміту українських брендів в посольстві України у Вашингтоні приєдналися:
• Albertson's Companies (друга за величиною мережа супермаркетів в Північній Америці, яка налічує 2778 супермаркетів, в тому числі 1308 магазинів Safeway),
• HY-VEE (мережа супермаркетів, що включає 240 магазинів),
• ALEX LEE CO'S (оптовий дистриб'ютор продуктів),
• Lowes Foods, LLC (продуктовий рітейлер з більш ніж 100 магазинами),
• Just Save Chain,
• JOHN B. SANFILIPPO (оператор, пакувальник і маркетолог широкого асортименту горіхів і снекових закусок, відомих на міжнародному рівні для бренду Fisher & Orhcard Valley),
• FEDERATED GROUP (Private Brand Owner / Broker) (повний комплект рішень для приватних торгових марок),
• TOPCO ASSOCIATES (найбільший американський дистриб'ютор, який представляє в торгових мережах інтереси понад тисячу приватних брендів),
• CATANIA CORP (найбільший оптовик, оператор, пакувальник соняшникової олії, постачальник в провідні мережі США),
• GIANT EAGLE (49-й найбільший роздрібний торговець в США, що включає 417 магазинів і керуючої 168 заправними станціями / магазинами під маркою GetGo).

Бізнес-місія українських виробників продуктів харчування в США має на меті  налагодження ділових зв'язків з провідними роздрібними мережами США в рамках FMI PRIVATE BRANDS DC SUMMIT і Ukrainian Brands DC Summit followed by Reception and Networking (саміт українських брендів в посольстві України у Вашингтоні) та  включає зустрічі з байерами торгово-роздрібних мереж, дистриб'юторами і керівництвом профільних асоціацій, зокрема Food Marketing Institute.
Партнерами заходу виступили: генеральний спонсор офіційної вечері у Вашингтоні - компанія «Чумак», авіаційний партнер - «Turkish Airlines». Інформаційними партнерами заходу стали - агентства «Інтерфакс-Україна» і «Українські новини», «Україна Бізнес Ревю», «АПК-Інформ», видавництво «Самміт-книга», ділове видання Business Ukraine.
Докладніше про захід - http://www.uspp-export.com/ua/1006
З питань участі в Бізнес-місії звертайтеся в Центр підтримки експорту при УСПП:
Тел.: +38 044 272 02 46, e-mail: info@uspp-export.com

5 причин стати членом УСПП

  • Члени УСПП можуть брати участь у вдосконаленні нормативно-правової бази бізнес-діяльності, запобігти впровадженню антипідприємницьких норм та правил.
  • Вам допоможуть налагодити стосунки з банківськими, науковими установами, виробничими, консалтинговими компаніями для розвитку власного бізнесу, запропонують новий перспективний напрямок діяльності на стику галузей.
  • Члени УСПП можуть брати участь у роботі міжнародних бізнес-форумів, діяльності двосторонніх міжурядових комісій.
  • УСПП пропонує своїм членам систему корпоративної безпеки, яка допоможе у випадку суперечок з недобросовісними партнерами та рейдерами, захистить від бюрократичного тиску та свавілля.
  • Ви увійдете в атмосферу соціально відповідального бізнесу, зможете усвідомити необхідність позитивного впливу вашої компанії на суспільство та навколишнє середовище.