Анатолій Кінах Об'єднання організацій роботодавців України

З ділових ЗМІ

LB // Рада прийняла в першому читанні проект закону про валюту
Законопроект №8152, поданий президентом, підтримали 253 депутати.
Дзеркало тижня. Україна // Блекаут українського авіапрому...
Час перестати тринькати кошти на закупівлю дорогого іноземного мотлоху і почати…

Про нас пишуть

112.ua//Анатолій Кінах: Без мобілізації всієї країни Україну можуть взяти "голими руками"
Ситуация не разрешиться в течение месяца-двух, мы должны быть готовы к очень…

№50 (Березень, 2018)

№50 (Березень, 2018)
УКРАЇНСЬКИЙ СОЮЗ ПРОМИСЛОВЦІВ І ПІДПРИЄМЦІВ
Ваш надійний партнер

Кого можна залучити через соціальні мережі?

12.06.2018 14:06
Кого можна залучити через соціальні мережі?

Увазі вітчизняних підприємців та ділових структур пропонується стаття членів УСПП, представників компанії «Must Have Marketing» - Максима Іванова, Вячеслава Бородая та Андрія Обиденного -  щодо просування бізнесу в соціальних мережах. Це один із напрямів, на якому і спеціалізується організація.

Компанія пропонує для кожного члена УСПП знижку 10% на будь-яку їх послугу і безкоштовну дизайн-упаковку в соціальних мережах, а для тих, хто вже використовує просування в Facebook, Instagram - безкоштовний аудит налаштувань реклами.

Далі – текст самих авторів:

Перспективи соціальних мереж для ринку В2В, а також громадських організацій, колосальні. В Україні та ближньому зарубіжжі даний тренд впевнено набирає обертів, але його потенціал реалізований ще не в повній мірі, залишаючи широке поле роботи.

У 2018 році варто звернути увагу на ті можливості, які відкривають Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, а саме швидкість поширення інформації, масштабні охоплення аудиторії, а також незрівнянно низька вартість донесення пропозицій і ідей до зацікавлених людям порівняно з традиційними ЗМІ.

Так, наприклад, працюючи в напрямку експорту для нашого клієнта, ми вибрали аудиторію потенційних клієнтів по країнам Африки і Арабського півострова, після чого запустили рекламу в LinkedIn з вигідною пропозицією, що дозволило залучити заявки від компаній виробників.

Ще одним важливим аспектом є можливість настройки цільової реклами практично з ювелірною точністю. Тобто, якщо звичайним білбордом, крім вашої цільової аудиторії, помилується і половина жителів міста, то оголошення з соцмережі потрапить тільки в новинні стрічки потрібних людей. За час роботи нам доводилося залучати зацікавлених власників мереж салонів краси і медичних установ, підприємств-експортерів, покупців квартир для новобудов.

Основа відвідувачів Facebook становлять люди віком 25-50 років, з яких не складно виокремити необхідних осіб: чи то власники бізнесу, або громадські діячі, або матусі в декреті. Органічне охоплення на сьогодні в Facebook в середньому становить 10-15% і не перевищує 30% передплатників. На практиці математика наступна: якщо на Вашій бізнес-сторінці є 1000 передплатників, то найкращим результатом, без додаткового стимулювання, опублікований контент будуть бачити максимум 300, а в середньому 100-150 осіб. Для підвищення охоплення навіть серед своїх фоловерів потрібно запускати платну рекламу.

Які результати можна отримати за 2 тижні реклами, подивимося на конкретному прикладі. Так як в Facebook немає можливості платити в гривнях, наші клієнти використовують долари, тому прорахунок на гривні зробіть по актуальному курсу на момент прочитання статті.

В даному прикладі за  5 146 грн. 54 000 потенційних клієнтів побачили рекламу і 432 залишили заявку на сайті.

А в цьому випадку робота велася протягом місяця, 53 176 чоловік побачили рекламу в Facebook і Instagram, з них 184 особи подали заявки на реєстрацію. Цільова аудиторія - власники, директори та керівники салонів краси, медичних установ. Рекламний бюджет склав 310,76 $ (на момент роботи 8086 грн.). Для отримання докладної інформації, скільки просування на Facebook буде коштувати для Вашого бізнесу -  можемо безкоштовно проконсультувати.

5 причин стати членом УСПП

  • Члени УСПП можуть брати участь у вдосконаленні нормативно-правової бази бізнес-діяльності, запобігти впровадженню антипідприємницьких норм та правил.
  • Вам допоможуть налагодити стосунки з банківськими, науковими установами, виробничими, консалтинговими компаніями для розвитку власного бізнесу, запропонують новий перспективний напрямок діяльності на стику галузей.
  • Члени УСПП можуть брати участь у роботі міжнародних бізнес-форумів, діяльності двосторонніх міжурядових комісій.
  • УСПП пропонує своїм членам систему корпоративної безпеки, яка допоможе у випадку суперечок з недобросовісними партнерами та рейдерами, захистить від бюрократичного тиску та свавілля.
  • Ви увійдете в атмосферу соціально відповідального бізнесу, зможете усвідомити необхідність позитивного впливу вашої компанії на суспільство та навколишнє середовище.