З ділових ЗМІ

Економічна правда // Експорт продуктів у США: пароль "Private Label"
Вельми цікаві заокеанські ринки - США і Канади. Але як виділитися серед конкурентів…
УКРАЇНСЬКИЙ СОЮЗ ПРОМИСЛОВЦІВ І ПІДПРИЄМЦІВ
Ваш надійний партнер

В УСПП розробляють стратегію виходу українських виробників на ринки Канади

14.09.2017 13:09
В УСПП розробляють стратегію виходу українських виробників на ринки  Канади

Вільна торгівля із Канадою, угода про яку запрацювала вповні з серпня цього року, може за кілька років наростити український експорт та стимулювати створення спільних виробництв, освоєння  новітніх технологій тощо. Втім, все це за умови продуманої політики виходу на даний конкурентний ринок і активності та готовності змінюватись вітчизняних підприємців. В УСПП за участі представників великого і малого бізнесу провели нараду, на якій представили найбільш реальний план з зацікавлення канадців вітчизняними товарами. Пропозиції нашого бізнесу партнерам передасть керівник Центру підтримки експорту при УСПП Денис Красніков вже у жовтні під час свого візиту до Оттави.

В союзі запрошують долучатись всіх підприємців, хто має що запропонувати та готовий працювати за канадськими вимогами і стандартами.

Про це йшлося на нараді в УСПП за участі представників бізнесу.

Як наголосив віце-президент УСПП – представник союзу в Канаді Сергій Сторчак, Угода про зону вільної торгівлі з Канадою для України має важливе політичне значення. Адже для всього світу Україна є кризовою країною, на території якої йдуть бойові дії та досі процвітає корупція.

Він розповів, що продукція вітчизняного машинобудування, АПК, хімічної, металургійної, а також харчової та легкої промисловості може впевнено зайти на ринки Канади, заокеанські  партнери вже виголошували зацікавлення. Зокрема, це стосується співпраці із «Антоновим», виробниками бурового обладнання тощо.

«Є, до прикладу, комплексний проект щодо збагачення гематитових руд: в Україні мільйони видобутої руди, яка може збагачуватись спільно із канадцями. Ми вже привезли сюди кращих спеціалістів із США, відправили проби на аналіз – результати хороші», – підкреслив С.Сторчак.

УСПП вже давно вивчає ринок Канади та ініціював низку зустрічей В2В, конференцій тощо. Тут відзначають, що по лінії рітейлу харчових продуктів справи потроху просуваються: перші товари українського походження вже на полицях канадських супермаркетів. А ось виробники інших сфер, особливо якщо мають державне підпорядкування, пасивні.

За результатами першої наради вже з’явились конкретні пропозиції – постачання покриття для дахів від українських заводів, гранату, збірка канадських двигунів для Харківського тракторного заводу, співпраця в титановій галузі тощо.

Як наголосили учасники наради, для позитивного іміджу українських виробників необхідні перші приклади, проекти успішної співпраці із канадцями. Це дасть змогу обговорювати вже довгострокові проекти, в тому числі – де є і державний інтерес. Адже очікувати миттєвих вигод не варто: всі зусилля зараз – на перспективу.

«Поки ж – все у руках самих підприємців, які повинні будуть відшукати ніші в ринку Канади, які ще не заповнені продукцією, і розгорнути виробництво цієї продукції у нас в Україні, виходячи з наших можливостей», – підсумував С.Сторчак.

В УСПП очікують на пропозиції від наших промисловців та підприємців, які можуть бути передані канадській стороні. 

5 причин стати членом УСПП

  • Члени УСПП можуть брати участь у вдосконаленні нормативно-правової бази бізнес-діяльності, запобігти впровадженню антипідприємницьких норм та правил.
  • Вам допоможуть налагодити стосунки з банківськими, науковими установами, виробничими, консалтинговими компаніями для розвитку власного бізнесу, запропонують новий перспективний напрямок діяльності на стику галузей.
  • Члени УСПП можуть брати участь у роботі міжнародних бізнес-форумів, діяльності двосторонніх міжурядових комісій.
  • УСПП пропонує своїм членам систему корпоративної безпеки, яка допоможе у випадку суперечок з недобросовісними партнерами та рейдерами, захистить від бюрократичного тиску та свавілля.
  • Ви увійдете в атмосферу соціально відповідального бізнесу, зможете усвідомити необхідність позитивного впливу вашої компанії на суспільство та навколишнє середовище.