«Як організувати ефективний контроль якості робіт на об'єкті? [ожидает перевода]»
Спрашивает: Марина К., м. КиївExpert answers: менеджер з контролю якості компанії SHEN Facility (компанія – член УСПП) Катерина Станцева
«Сприятлива можливість ховається серед труднощів і проблем». На мій погляд, цей афоризм Альберта Ейнштейна може служити гаслом для українських компаній, які намагаються триматися на плаву в нинішні непрості часи. Часто я задаюся питанням, які є перспективи розвитку у компанії, яка не дбає про якість свого продукту? А якщо врахувати також сьогоднішню політичну і економічну ситуацію в країні? Виходить, що мінімальні перспективи є тільки у компаній-монополістів, які користуються фактом відсутності альтернативи на ринку. Але таких продуктів, у яких немає аналогів, стає все менше і менше. Для операторів ринку, представлених в своїй ніші з навіть несуттєвою конкуренцією, єдиний спосіб виживання - це вдосконалення сервісу, стрижнем якого є безпосередньо якісний кінцевий продукт. Яким же чином можна вдосконалити сервіс в реаліях українського ринку? Можливо, економічна ситуація в країні не дає можливості для дуже активного зростання, освоєння нових, більш дорогих видів сервісу, які потребують серйозних інвестицій. Однак, на мій погляд, це час створено для того, щоб відшліфовувати і приводити в порядок те, що вже було впроваджено, розроблено, зробити глибокий аналіз системи, прорахувати можливі варіанти якісних змін, які не потребують глобального бюджету та додаткових витрат. Дуже добре проглядається така стратегія і в змінах українського законодавства в сфері якості. Ці зміни демонструють націленість на корекцію підходу до питань безпеки і якості продукції та сервісу, їх євроінтеграційну спрямованість
Якість фасіліті-сервісу залежить від багатьох факторів: технології, використовуваних матеріалів, кваліфікації персоналу, можливості автоматизації процесів та інших важливих параметрів. Звести стандарти якості в єдину систему і контролювати її виконання - непросте завдання. Що стосується підходу до якості в компанії «Шен-Сервіс», можна констатувати факт, що ми вже зробили великий крок у цьому напрямку, запровадивши в життя стандарт ISO 9001. Минулий 2018 рік також показав необхідність не тільки в контролі виконання вимог процедур і стандартів, але, перш за все в роботі з персоналом, оскільки надання послуг на об'єктах - далеко не повністю автоматизований процес. Від того, наскільки персонал орієнтується у вимогах, пропонованих компанією до його роботі, багато в чому залежить кінцевий результат і, що важливо, знижується ймовірність так званого «людського фактора». Які кроки компанія SHEN має намір зробити в новому 2019 році, для поліпшення контролю якості своїх послуг? На 2019 рік заплановано амбітний крок - проаналізувати всі існуючі процеси і стандарти і розробити програми-передумови, які є базою для подальшого впровадження міжнародного стандарту по фасилити-менедженту ISO 41001. Також ми плануємо зробити акцент на навчання персоналу, від якого залежить якість сервісу на місцях. Головне завдання - розкласти складні процедури на прості складові, зручні для розуміння і виконання, а також, що важливо, отримувати від персоналу зворотний зв'язок щодо життєздатності та актуальності прописаних вимог. Це дозволить своєчасно коригувати процедурну частину, виявляти прогалини або несумісні з виконанням вимоги. Впевнена, перераховані вище кроки, сприятимуть формуванню виробничої культури - додаткового стимулюючого фактора для виконання роботи нашими співробітниками на найвищому рівні. Також, це дозволить уберегти компанію від додаткових витрат, пов'язаних з виправленням помилок.
Виграє той, хто перевершує очікування цільових клієнтів. Опрацьована, життєздатна система менеджменту якості допоможе збільшити кількість лояльних клієнтів і зміцнить сприятливий імідж нашої компанії.
Джерело: https://shen.ua/ru/efektivniy_kontrol_kachestva_SHEN Shen.ua