Всеукраїнська мережа доброчесності підбила перші підсумки роботи [ожидает перевода]

Facebook Share
Всеукраїнська мережа доброчесності підбила перші підсумки роботи [ожидает перевода]

Рік тому Рада бізнес-омбудсмена за підтримки національних та міжнародних партнерів представила бізнесу, котрий прагне працювати прозоро - Всеукраїнську Мережу Доброчесності та Комплаєнсу. Компанії, які приєднуються до мережі, зобов'язуються підтримувати гарну ділову репутацію та покращувати стандарти доброчесності. Поклавши відповідальність в основи діяльності компанії, бізнес зможе протидіяти корупції, полегшити регуляторний тиск, мати доступ до кредитування та вихід на міжнародні ринки. На сьогоднішній день мережа об'єднує 55 українських та міжнародних компаній, які підписали відповідний Меморандум. 

УСПП як один з найавторитетніших ділових союзів країни свого часу підтримав створення даної мережі та закликав вітчизняні підприємства доєднуватись до неї.

«Поступово будемо розширювати територію доброчесності в нашій рідній державі. Все це вже відбувається і має принципове значення з точки зору формування сучасного бізнесу, сучасної економіки», - сказав раніше президент УСПП Анатолій Кінах.

Він наголосив, що наразі дуже важливо формувати не тільки прагматичні правила розвитку бізнесу у всіх сферах, починаючи з фінансової, але й атмосферу довіри.

Перші щорічні збори учасників мережі, на яких були оголошені річні досягнення структури, пройшли 30 травня в Києві. Серед запрошених – представники приватних та державних підприємств, українських представництв міжнародних компаній, великого, малого та середнього бізнесу в усіх сферах діяльності, міжнародні партнери з ЄБРР тощо.

У рамках заходу був схвалений Річний звіт, Етичний стандарт, зміни до Меморандуму про партнерство та річний бюджет мережі.

Було наголошено, що у 2018 році значно збільшиться фінансування мережі (за 2017 рік становило 55 тис. євро), частину з яких становитимуть членські внески учасників, решта покриватиметься грантодавцями.

Під час експертної панелі відбулося і обговорення процедури сертифікації рівня доброчесності учасників мережі, а саме викликів та переваг, які вона створює.