«Україна молода» – щоденна інформаційно-політична газета, яка, окрім культурних, спортивних новин, соціальних питань, активно аналізує економічні процеси у нашій державі. Щодня ми пишемо про найголовніші процеси в економіці, не боїмося заходити у гострі кути і не уникаємо «білих плям».
Журналісти аналізують причини економічних проблем у нашій державі, відстежують їх зв’язок із політичними процесами, показують вплив економіки на всі аспекти життя пересічного українця.
Серед гостей – на шпальтах «України молодої» – часто бувають відомі економічні експерти, фахівці з окремих галузей: промисловці, банкіри, провідні аналітики.
У газетi iснує постiйно дiюча рубрика «Споживач», де друкуються статтi про товари i послуги, а також підтримується вітчизняний виробник.
За будь-якої влади «Україна молода» намагається бути незаагажованою і професійною – і писати про причини головних тенденцій так, як воно є насправді. Тобто, писати правду.
Видання уважно читають. Підтвердження цьому – реакція читачів. Матерiали часто передруковують iншi видання. За принциповiсть та тверду редакцiйну позицiю перiодично на газету подають позови до суду. Врештi-решт, вердикти судових iнстанцiй пiдтверджують професiоналiзм наших журналiстiв.
Щоденний тираж газети становить 89 665 примірників, 60% – за передплатою.
«Україна молода» розповсюджується по всій території країни. Регіони найбільшого розповсюдження – м.Київ, Київська, Вінницька, Рівненська, Полтавська, Черкаська, Житомирська, Сумська, Чернігівська, Волинська, Іванно-Франківська, Хмельницька, Закарпатська, Чернівецька, Львівська, Тернопільська, Кіровоградська області. До постійної аудиторії читачів «України молодої» все активніше приєднуються читачі зі сходу та центру України. За останній рік у Дніпропетровську читацька аудиторія збільшилась на 30% – 40%.
Читацька аудиторія включає людей віком від 16 до 85 років. З них працюють 64 відсотки. Із 36% непрацюючих – студенти, домогосподарки, молоді мами, пенсіонери.
Рівень доходу читачів газети середній. За статтю читачі поділяються: 49 відсотків – чоловіки, 51 відсоток – жінки.
Відсоток керівників від загального числа читачів газети складає 6,5 відсотка, спеціалістів – 18 відсотків, службовців – 27,4 відсотка, робітників – 27,8 відсотка та ін. – 20,3 відсотка.
Дані наведено на основі незалежного дослідження TNS.
Газета «Україна молода» заснована в 1991 році. Головний редактор Михайло Дорошенко.
Двадцять три роки на газетному ринку – вік для українського видання більш ніж поважний. Молодий та амбіційний колектив редакції сам визначає свій напрям у журналістиці. Невипадково, що читацька аудиторія у нас – найширшого діапазону. Кредо «України молодої» – дотримуватися балансу між популярністю й аналітичністю, не опускатися до «бульварщини», але писати водночас зрозумілою народові мовою. Щодо гостроти, то в цьому «УМ», залишаючись на державницьких позиціях, зберігає незалежність і не тушується перед жодними авторитетами. Позиція «України молодої» – бути поряд з рядовим читачем, працювати в масах.
В «України молодiй» працюють володар І премiї Нацiонального конкурсу за краще журналiстське розслiдування з протидiї корупцiї Юрiй Патикiвський, лауреат премiї iменi Василя Стуса, яка присуджується «За талант i хоробрiсть» тим, хто самовiддано i безкорисливо служить Батькiвщинi, Ярослава Музиченко, лауреат IV Київського мiського конкурсу серед спортивних журналiстiв «Українська олiмпiада» Вiталiй Мохнач, володар особливої вiдзнаки за активне висвiтлення тематики безоплатної правової допомоги та спiвпрацю з проектом «Доступ до правосуддя та правової обiзнаностi в Українi «Правова країна» Іван Леонов. Також «Україна молода» є лауреатом конкурсу «Золотий лелека» i володарем «Золотого пера» за висвiтлення теми культури.
У разі виникнення питань або пропозицій просимо звертатися за телефонами: (044) 454-88-00, (044) 454-84-92