УНІАН // Україна зберегла місце в топ-3 експортерів агропродукції до ЄС

Facebook Поділитись

Україна наростила обсяги експорту товарів з доданою вартістю.

Україна в січні-листопаді 2019 року експортувала в Європейський Союз агропродукції на 7,3 мільярда євро, зберігши позицію серед ТОП-3 експортерів цієї продукції в ЄС.

Про це повідомила прес-служба Кабінету міністрів України з посиланням на звіт Європейської комісії. Україна опинилася на третьому місці з експорту агропродукції в ЄС після США (12 мільярдів євро), Бразилії (11,7 мільярда євро), але випередила Китай (6,1 мільярда євро). Також у повідомленні зазначається, що у порівнянні з показниками аналогічного періоду 2017-2018 років експорт агропродукції з України до ЄС збільшився на 36%.

Як повідомив віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Дмитро Кулеба, Україна нарощує експорт продукції з доданою вартістю. "Наші партнери з ЄС зазначають, що на відміну від світового ринку свіжих продуктів, де Україна тільки починає формувати свою репутацію, перероблені фрукти й овочі вже давно стали "сильною стороною" країни в усьому світі", - цитує прес-служба Кулебу. "Серед харчового експорту ми продаємо далеко не тільки зернові або овочі та фрукти. Зростає частка продукції з доданою вартістю.

З упевненістю можна сказати, що Україна - одна з країн, яка вже годує ЄС", - зазначив він. Згідно з повідомленням, найбільший приріст у цій категорії товарів продемонстрували (дані щодо експорту в ЄС за 10 місяців 2019 року): капуста (+2001,9%), свинячий жир і жир птиці (+40,9%), ячмінь (+204,8%), овес ( +125,5%), яйця (+229,8%), соєва олія (+165,8%), коренеплоди (+115,8%). Серед товарів з більшою доданою вартістю – молюски (заморожені, копчені та інші +389,5%); варення, джеми, желе, мармелад (+226%); молочні продукти (пахта, вершки, йогурти, кефір, згущене молоко та інше +203,3%); екстракти, есенції, концентрати кави, чаю, цикорію (+377,5%).

Також зросли обсяги експорту масел (+67,8%); готових виробів із зерна (пластівці, +65%), круп (+37,3%); хлібобулочних кондитерських виробів (+26,7%); макаронних виробів (+14,68%). Серед інших категорій зріс експорт квітів (+86,9%).