Електробус та тролейбус «Електрон» для Львова

Facebook Поділитись
Електробус та тролейбус «Електрон» для Львова

За умовами проведеного і акцептованого тендеру спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс», що входить до складу корпорації  «Електрон», виготовить для м.Львова власні електробус та  троллейбус.

Електробус «Електрон» - це екологічний міський транспорт та приклад раціонального використання на пасажирському транспорті дешевої (у порівнянні з бензиновим і дизельним паливом) електроенергії.

Для порівняння: вартість  100 км пробігу у автобуса з дизельним двигуном становить 450 грн., а у електробуса – 31 грн. Тобто, якщо міському автобусу з дизельним двигуном на робочу зміну (пробіг у 300 км) необхідно палива на суму 1350 грн., то для такого ж пробігу вартість зарядки акумуляторних батарей електробуса становить 94 грн. Слід додати й те,  що тягові електродвигуни мають коефіцієнт корисної дії до 95 % (в порівнянні з 22-42% у двигунів внутрішнього згоряння).

Заряджання тягових акумуляторів електробуса відбувається у парку від спеціального високовольтного зарядного пристрою. Передбачена можливість підзарядки акумуляторів під час рекуперативного гальмування і при русі вниз по схилах (при перемиканні двигуна в режим генератора). Ресурс роботи тягових акумуляторів  електробуса – не менше 5 років.

Електробус «Електрон» вирізняється у порівнянні зі звичайним автобусом ще й простотою конструкції  та управління, високою надійністю і довговічністю експлуатації, зручністю техобслуговування, великим міжсервісним пробігом та підвищеними вимогами безпеки руху та пасажирів.

Електробус є повнопривідним, в його компоновці застосована схема "мотор-колесо", що дозволило повністю відмовитися від коробки передач і карданного вала.

Система гальмування – пневматична, з ABS. Реалізовано й можливість гальмування самим електродвигуном без використання механічних гальм, що суттєво продовжує термін служби гальмівних колодок.

Повністю низькопідлоговий електробус «Електрон» є екологічним, малошумним, з високою плавністю ходу пасажирським транспортом підвищеної комфортності. Електробус обладнаний пандусом для заїзду пасажирів на інвалідному візку та спеціальним місцем з обладнанням для його фіксації під час руху. Салон електробуса має 30 місць для сидіння, а повна пасажиромісткість - 80 чоловік. В салоні встановлено автономну систему опалення та систему відеонагляду - кольорові відеокамери в салоні та  кольоровий монітор в кабіні водія.

Щодо нового тролейбуса «Електрон» - це повністю низькопідлоговий електротранспорт підвищеної комфортності, обладнаний пристосуваннями для осіб з особливими потребами та загальною пасажиромісткістю 106 чоловік. Головною конструктивною і експлуатаційною відмінністю нового тролейбуса є можливість його автономного ходу (без контактної мережі)  на відстань 3 км.

Електробус та тролейбус «Електрон» будуть  виготовлені протягом  2014 року.