«Фінські торгові мережі готові продавати якісні українські продукти харчування», - так прокоментував результати зустрічей керівництва найбільших торгових мереж Фінляндії з представниками українського бізнесу віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців (далі - УСПП) Денис Красніков. Зустрічі відбулися в першій половині вересня 2016 року у Гельсінкі.
З фінської сторони у зустрічах взяли участь віце-президенти компанії SOK Corporation (об'єднує понад 1600 супермаркетів) Ярі Сімолін і Кім Стрьомхольм, а також віце-президент компанії Kesko Corporation (понад 1300 супермаркетів) Арі Аксель. У ході зустрічей фінські партнери змогли ознайомитися з пропозиціями від українських товаровиробників, які зацікавлені у виході своєї продукції на фінський ринок. З української сторони свою продукцію представила компанія «Чумак». Також були представлені товари таких українських виробників, як «Златомед», «Петрус», «Миронівський хлібопродукт», «Оболонь», «Террафуд», «Украгропродукт», «Євроголд», «Термія». З огляду на важливість нарощування українського експорту до країн ЄС, на зустрічах особисто був присутній посол України у Фінляндії Андрій Олефіров, який ознайомив фінських партнерів з можливостями українських виробників.
Також делегація УСПП з метою встановлення промислової кооперації українських і фінських підприємств провела зустріч з керівництвом Конфедерації фінської індустрії Тімо Лаукканеном і Петрі Вуоріо.
Коментуючи результати переговорів, Денис Красніков зазначив, що поки рано говорити про конкретні обсяги поставок українських товарів, проте фінський ринок продуктів харчування, обсяг імпорту на якому становить близько 4,3 млрд. євро, є дуже перспективним для українських виробників. Найбільш реальними на сьогоднішній день виглядають перспективи поставок до Фінляндії пшеничного борошна, соняшникової олії, кондитерських і хлібобулочних виробів.
«Хочеться відзначити роботу нашого посольства у Фінляндії, яке тісно співпрацює з вітчизняними виробниками. У просуванні товарів на іноземні ринки українським компаніям така робота дипломатичної служби дуже допомагає, - зазначає віце-президент УСПП Денис Красніков, - Крім того, підприємці чекають від української влади лібералізації валютних обмежень, які ставлять наших товаровиробників в нерівні умови при виході на ринки інших країн».
В УСПП наголошують, що практика організації зустрічей українських виробників з потенційними іноземними партнерами буде продовжена. Зокрема, УСПП готує нові зустрічі з представниками ділових кіл США, Канади, Мексики, Німеччини, Італії, Іспанії, Нідерландів і Ісландії.