Національна мережа доброчесного бізнесу розширюється

Facebook Поділитись
Національна мережа доброчесного бізнесу розширюється

Започаткована за ініціативою Ради бізнес-омбудсмена Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнс (UNIC)  розширюється. Нагадаємо, її основною метою є прозорість діяльності, відповідальність підприємств. 46 українських та міжнародних компаній підписали Декларацію доброчесності та започаткували ініціативну групу до запуску діяльності UNIC восени. УСПП як одна з найавторитетніших ділових організацій країни оголосив про своє приєднання до даної мережі на постійній основі та закликав вітчизняні підприємства зробити те ж саме.

«Ми підтримуємо і приєднуємося на постійній основі до вищезазначеної мережі. Я просив би керівників, представників тих асоціацій, об’єднань, які входять до Антикризової ради, також розглянути на своїх зборах цю пропозицію та, маю надію, прийняти рішення про своє приєднання. Таким чином, поступово будемо розширювати територію доброчесності в нашій рідній державі. І я думаю, це буде тільки на користь всім», - сказав раніше президент УСПП, голова Антикризової ради Анатолій Кінах.

Він наголосив, що наразі дуже важливо формувати не тільки прагматичні правила розвитку бізнесу у всіх сферах, починаючи з фінансової, але й атмосферу довіри.

«Все це вже відбувається і має принципове значення з точки зору формування сучасного бізнесу, сучасної економіки», - підкреслив лідер ділової спільноти.

9 жовтня відбудеться офіційне заснування мережі шляхом підписання Меморандуму ініціативною групою та новими членами.

Для розширення UNIC розпочато прийом заявок на приєднання до мережі. Деталі у презентації.