Український бізнес отримав форпост на ринку Канади – Ukrainian Business Agency

Facebook Поділитись
Український бізнес отримав форпост на ринку Канади – Ukrainian Business Agency

В Канаді запрацювало представництво українського бізнесу – Ukrainian Business Agency in Canada, створене УСПП. Агентство пропонує вітчизняним підприємцям безкоштовні послуги із пошуку партнерів, допомоги із розмитненням товарів в Канаді, зберігання їх на складі, послуги із просування продукції на ринках країни.

З моменту ратифікації Угоди про Зону вільної торгівлі (ЗВТ) між Україною та Канадою представники ділових кіл обох країн знаходяться в пошуку нових форм співпраці. За ініціативою канадських бізнесменів-вихідців з України була заснована неприбуткова організація – UBAiC.

Презентація структури пройшла в УСПП за участі топ-менеджменту ділових асоціацій, окремих компаній, представників малого і середнього бізнесу. 

«Угода про вільну торгівлю, підписана між країнами  – чудовий механізм для нарощення нашого експорту на північноамериканський континент. Безумовно, треба міцно сприяти просуванню українських товарів на канадський ринок, який, по суті, достатньо «укомплектований». Власне, для цього і створена Агенція. Її запуском завдячуємо групі канадських українців, що стали ініціатором роботи подібної платформи. Щоб завоювати ринок, потрібна постійна на ньому присутність, маркетингові дослідження, допомога експортерам на початкових етапах», – наголосив президент УСПП Анатолій Кінах.

Він також зазначив, що представництво в Канаді буде в першу чергу просувати українську продукцію із доданою вартістю – машинобудівну, легкої промисловості тощо. Адже необхідно не лише нарощувати експорт, але й змінювати його структуру: наразі останній на 63% сировинний. Проте в Канаді є чимало можливостей: до прикладу, туди вже експортуються запчастини для залізничного транспорту.
Також, на думку президента УСПП, наразі обсяг товарообігу між Україною та Канадою не відповідає потенціалу наших виробників та ємності і платоспроможності північноамериканського ринку. Так, двостороння торгівля товарами в 2016р. склала всього 372.6 млн кан. доларів.

За словами президента новоствореної Агенції Сергія Сторчака, її діяльність стане унікальною, адже надаватиме, в тому числі, безкоштовну допомогу українському бізнесу при виході на канадський ринок.
«Ми проводитимемо маркетингові дослідження ніш та оптимальних методів виходу на ринок Канади, плануватимемо загальні та спеціалізовані бізнес-тури, супроводжуватимемо торгові місії тощо. Серед послуг Агенції – консалтинг, логістика, митні процедури, зберігання товарів. Нами забезпечується можливість використання складу у місті Бернабі (провінція Британська Колумбія)», – підкреслив С.Сторчак.

UBAiC вже має доступ до партнерських програм головних Північно-американських перевізників, таких як DHL, UPS, FedEx, Canada Post і користується знижкою на їхні послуги. Подібна співпраця ведеться із українськими логістичними компаніями. 

Оскільки питання сертифікації продукції є дуже чутливим для українських експортерів, наразі Агентством заплановано налагодити співпрацю з Standards Council of Canada (SCC) задля спільної роботи в сфері оцінки відповідності та сертифікації української продукції.

Офіси організації знаходяться в Торонто та Ванкувері, а також Києві і Запоріжжі. Ukrainian Business Agency in Canada заснована як неприбуткова організація та, по суті, представляє собою групу однодумців. Саме тому запрошує всіх зацікавлених із ділової спільноти долучатись до розвитку проекту та всіляко підтримати його.