Експортна експансія на ринок США: які можливості для українських компаній?

Facebook Поділитись
Експортна експансія на ринок США: які можливості для українських компаній?

Вихід на ринок США - серйозна віха в розвитку компанії, бізнесу та її власників. Цей найбільший світовий ринок сповнений можливостей і незаповнених потреб, який, при високій купівельній спроможності населення, може або вивести компанію на якісно новий рівень, або поглинути в себе багато марних зусиль.

В УСПП за організаційної участі наших партнерів - компаній Crowe та The Owners - пройшов ознайомчий вебінар щодо комерційних особливостей, культури і регуляторних вимог США. Захід в онлайн та оффлайн форматі обєднав більше 50 учасників з різних секторів економіки.

Про нюанси торгівлі в США розповідала Наталія Мейер, СЕО - Consult Confidante. Вона в 2017 році відкрила власну компанію для надання допомоги бізнесам на різних стадіях розвитку. З 2019 року Наталя переїхала в Нью-Йорк, де істотно розширила мережу контактів і відкрила нові можливості для себе і своїх клієнтів.

Оскільки дана зустріч мала практичний характер і була призначена для компаній, які планують експортувати або вже експортують товар в США, учасники вебінару могли безпосередньо проконсультуватися із спікерами щодо їх конкретних бізнес-проектів чи кейсів.

Топ рекомендацій по експансії у США для українських компаній наддав і Пітер К. Лі, партнер Falcon Ridge Associates. Пітер має понад 25 років створення, управління та розвитку бізнесу як менеджера хедж-фондів та інституційного інвестора, інвестиційного банкіра та консультанта з питань стратегії та технологій. 

В рамках презентацій були проведені і індивідуальні зустрічі з учасниками для конкретного рішення по кожній компанії.

Нагадаємо, даний вебінар був одним із цілої серії, присвячених експорту в США.