
Президент Українського союзу промисловців і підприємців в рамках свого робочого візиту в Черкаси відвідав групу компаній LOGISTOR GROUP, де ознайомився із їх діяльністю та провів зустріч із представниками компаній, які надають транспортні послуги українському бізнесу та експортерам.
Група обслуговує найбільші металургійні підприємства України та будівельні холдинги, організовуючи перевезення вантажів в піввагонах та вагонах – окатишевозах. Також спеціалізований парк Групи становить: зерновози, криті вагони, цистерни харчові, цистерни для перевезення світлих і темних нафтопродуктів, платформи.
Учасники зустрічі підкреслили необхідність розвитку нормативної бази вантажних залізничних перевезень, а також посилення співпраці з іноземними залізницями з питань розвитку експортного потенціалу України.
Нагадаємо, що днями стало відомо про можливе підвищення Укрзалізницею тарифів на вантажоперевезення в наступному році. Рік тому зростання тарифу на 70% призвело до скорочення виробництва та експорту української продукції. УСПП вже висловився проти таких планів по збільшенню розцінок на залізниці в 2024 році, адже це негативно позначиться на економіці та експортних показниках.
Оскільки питання транспортної логістики є критично важливим для української промисловості, передовсім залежні від залізничного транспорту агропромисловий комплекс, металурги, будматеріали тощо, то при УСПП сформується департамент залізничного транспорту із залученням провідних експертів ринку.
Про це йдеться в меморандумі, підписаному УСПП з товариствами «Зернова транспортна компанія», «ЛОПСТОР-ВАГОНЗАВОД», «КАРГОРЕМТРАНС», «РЕЙЛ ЛОДЖИСТІКС» та «МЕТАЛУРГІЙНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ» за результатами візиту Анатолія Кінаха в Черкаську область.
Департамент формуватиме ефективні механізми взаємодії між учасниками ринку залізничних перевезень, шукатиме шляхи вирішення їх нагальних проблем. В цілому виступатиме комунікатором між бізнесом та владою в цих питаннях.
Зокрема, опікуватиметься розробкою та погодженням з урядовими та неурядовими організаціями країн-партнерів в ЄС транспортних сухопутних коридорів, а з Укрзалізницею – підвищенням гнучкості у використанні різних видів рухомого складу для забезпечення потреб виробників та експортерів у залізничних вантажоперевезеннях.