Тарифна політика УЗ повинна бути техніко-економічно обгрунтована

Facebook Поділитись
Тарифна політика УЗ повинна бути техніко-економічно обгрунтована

В Уряді розглядають відповідний документ, що передбачає збільшення вартості тарифів на перевезення будматеріалів на 52%, руди і вугілля – на 7%, повернення порожніх вагонів – на 67%. 

Український союз промисловців і підприємців зібрав думки аграріїв, будівельників та металургів – всіх, кого найбільше зачепить зростання цін на логістику.

 Всеукраїнська спілка виробників будівельних матеріалів визначає, що підняття вартості перевезень будматеріалів на 52% призведе до зростання цін від виробників.

«Зважаючи на масштаби руйнувань від війни рф проти України, щоденні ворожі обстріли міст і сіл, потреба в будівельних матеріалах є високою і їх здорожчання може негативно вплинути на динаміку відбудови», - пояснюють експерти УСПП.

Гірничо-металургійний комплекс виступає за введення європейських принципів диференціації та коефіцієнтів (залежно від складності маршруту, наданих послуг). Причому, базова ставка має бути знижена.

«В уніфікації тарифів відсутнє економічне обґрунтування, оскільки у кожної послуги є своя собівартість, і вона не може бути однаковою для всіх», - пише профільне видання ГМК-Центр. 

Український союз промисловців і підприємців підтримує цю логіку.

«Будь-яке рішення, що впливатиме на суб’єкти господарювання та експортерів, має містити ґрунтовний економічний аналіз та прогноз наслідків, а також бути обговореним із бізнес-асоціаціями, експертами. Ми очікуємо на такий професійний діалог із УЗ», - прокоментував Анатолій Кінах.

Нагадаємо, що між УЗ та УСПП діє меморандум про співробітництво. Партнери неодноразово проводили робочі засідання і комунікації, а також публічні обговорення варіантів модернізації Укрзалізниці, зняття перехресного субсидіювання та підвищення якості послуг у вантажоперевезенні.