УСПП став партнером Центру зовнішньої торгівлі Китаю

Facebook Поділитись
УСПП  став партнером Центру зовнішньої торгівлі Китаю

Угоду про співробітництво сторони підписали в рамках онлайн-презентації 130-ї сесії Кантонського ярмарку для представників українського бізнесу. Організатор ярмарки – Центр зовнішньої торгівлі КНР.

Президент УСПП Анатолій Кінах відзначив, що Китай є стратегічним партнером України, займає перше місце за обсягами двостороннього товарообігу. У минулому році він зріс на 23%, а за 8 місяців поточного року – ще на 36%.  За даними посольства КНР, тільки торгівля зерновими за цей період збільшилася на 114%.

«Проте ми певні того, що потенціал економічної співпраці в рази вищий. Для українських виробників, особливо продукції з доданою вартістю, життєво необхідно розширювати експортні ринки збуту. Китайські інвестори неодноразово наголошували на зацікавленості в співпраці в сфері АПК, медицини, фармацевтики, енергетики, туризму тощо. Кантонська ярмарка - це вихід на багатомільйонний ринок Азії, можливість знайти інвестиційний капітал", - наголосив Анатолій Кінах.

Радник-посланник посольства КНР в Україні Чжао Лі, у свою чергу повідомила, що уряди двох країн займаються техніко-економічним обґрунтуванням подальшої лібералізації торгівлі. Відтак, ринки стануть ще більш відкритими.

Презентацію 13-ї сесії Кантонського ярмарку провів член Наглядової ради Центру зовнішньої торгівлі КНР  Жоу Шанкинь.

Він відмітив, що цьогоріч вперше захід проводиться в офлайн і онлайн форматі. Основною темою став подвійний економічний цикл – внутрішній і зовнішній.

Для кращого доступу онлайн-учасників до всього функціоналу ярмарки існує спеціальна платформа, хмарні технології тощо. Там передбачені конференц-зв'язок, телемости, тематичні форуми, прямі комунікації, а також допомога з організацією бізнес-візитів, якщо компанія знайшла собі потенційного партнера.

Загалом участь онлайн може одночасно взяти до 60 тис. фірм і організацій.

В офлайн форматі організовано представлення 19 тис.стендів компаній, низка презентацій, В2В перемовин тощо.

Нагадаємо, перша частина 130-ї сесії Кантонського ярмарку стартувала 15 жовтня.

«Українські компанії, маємо підкреслити, активно беруть участь в цій сесії, як і в попередніх. Закуповують сировину і матеріали, комплектуючі», - зазначив Жоу Шанкинь. 

Кантонський ярмарок або Китайський ярмарок імпортних і експортних товарів (CIEF) – найбільша в Китаї торгова виставка. Це унікальна нагода налагодити пряму співпрацю з  китайськими виробниками або ж спланувати вихід власної продукції на ринок КНР.

У рамках заходу щорічно експонуються близько 150 тис. видів товарів. Ярмарок має одні з найкращих показників укладених ділових угод. 

Що можна отримати від участі в ярмарку?

  • ознайомитися з усіма товарами, які мають статус новинки на китайському ринку і першими використовувати в торгівлі;
  • знайти сировину більш високої якості, який розповсюджується по низькій ціні;
  • укласти контракти з місцевими виробниками і логістичними компаніями;
  • відшукати чимало нових, оригінальних ідей для ведення свого бізнесу.

Українським підприємцям надаватиметься особливе сприяння в оформленні запрошень від організаторів ярмарку, що послужить підставою для швидкого оформлення бізнес-візи в Китай.

За консультаціями, додатковою інформацією, безпосередніми контактами тощо – вітчизняні малі, середні і великі підприємства можуть вільно звертатися до УСПП.