
УСПП співпрацює із Укрзалізницею щодо оновлення рухомого складу та підвищення якості вантажних перевезень. В основі - локалізація виробництва, максимальне залучення вітчизняних виробників. Сторони вже підписали Меморандум, який нещодавно доповнили і планом спільних заходів на 2021 рік.
Цей документ орієнтований у тому числі на сприяння українським товаровиробникам, надходження іноземних інвестицій для модернізації залізничної інфраструктури. Адже зношеність локомотивів та вагонного парку сягає 90%.
Партнерами буде створено спільну робочу групу, яка підготує проект 3-5-річної держпрограми оновлення рухомого складу залізниць. В її основу пропонується закласти державне-приватне партнерство, локалізацію виробництва тощо. Такий крок, за розрахунками Крюківського вагонобудівного заводу, дасть ріст ВВП на рівні 2,5% і стане не менш масштабним проектом, ніж “велике будівництво” доріг.
УСПП звернувся із листами до Офісу президента, уряду, Тимчасової слідчої комісії в парламенті і профільних комітетів, де виклав спільну позицію промисловців і Укрзалізниці. В додатку - меморандум і річний план заходів. Ці ж документи отримали провідні українські компанії і асоціації - гравці ринку вантажоперевезень залізницею, машинобудівні підприємства, постачальники комплектуючих тощо.
Діловий союз просить владу надати всіляке сприяння реалізації цієї ініціативи. Нагадаємо, до робочої групи увійдуть представники «Укрзалізниця», УСПП та інших структурованих об’єднань промисловців і підприємців. Важлива участь в даному процесі представників уряду і Верховної Ради. Це дасть змогу ефективно реалізувати реформу УЗ, прийняти необхідні законопроекти щодо локалізації та ін.
“Ми готові до продуктивних комунікацій та розвитку співробітництва”, - наголосили в промисловій спільноті.