В УСПП навчають бізнес антикризовим стратегіям, проведенню SWOT-аналізу, креативному пошуку потенційних клієнтів

Facebook Поділитись
В УСПП навчають бізнес антикризовим стратегіям, проведенню SWOT-аналізу, креативному пошуку потенційних клієнтів

В УСПП провели тренінг для малого і середнього бізнесу «Антикризове підприємництво». Ініціатором виступило Криворізьке регіональне відділення ділового союзу.

Тут розробили програму, яка дозволить підприємцям знайти "точки опори" в кризовому періоді, сфокусуватися на трендових напрямках і скласти успішний стратегічний план розвитку свого бізнесу.

Тренінг проводили:

Ø Наталя Трищенко – сертифікована бізнес-тренерка, спеціалістка МВА в сфері створення та реалізації проектів, директорка компанії  «Соларис Проект»

Ø Інна Новицька – коуч, фасилітатор, засновниця великого HR-клубу, авторка і ведуча шкіл «Мисливець за головами», «Великий комунікатор».

 

Подібні навчання вже проходили для «Азовсталь»,  «МЕТІНВЕСТ-ПРОМСЕРВІС», «АрселорМіттал Кривий Ріг» тощо.

Також активно коучинговими послугами послуговуються  Криворізька міська рада, Дніпропетровська податкова адміністрація тощо.

Експертки зосередили увагу підприємців на тренди 2021 року: масштабне запровадження технологій блокчейн, кібербезпеку, дистанційне обслуговування клієнтів, високі технології в сільському господарстві, «зелений» бізнес, ІТ та багато іншого.

Учасники, поділившися на групи, вчилися розробляти бізнес-плани для різного роду  кейсів – ресторану на березі моря, олійного заводу тощо, проводити SWOT та PEST-аналіз, планувати діяльність і комунікації з клієнтами на основі моделі Остервальдера тощо.

«Малий і  середній бізнес є однією з найважливіших складових економічного розвитку будь-якої країни. Саме він створює робочі місця, випускає товари і послуги, сприяє збільшенню дохідної частини бюджетів усіх рівнів. Для успішного підприємництва потрібно постійно розвиватися, вивчати ринок та новітні інструменти комунікації з потенційними клієнтами, власними стейкхолдерами тощо. Зараз, щоб просто залишатися на місці, треба бігти», - кажуть організатори.

Також тренерки розповіли, що нині активно розвивається напрям ділових клубів, основною метою яких є, в тому числі, неформальна комунікація учасників, обмін ідеями, пошук партнерів і корисних зв’язків.

Тренінг «Антикризове підприємництво»  став пілотним проектом в УСПП. Цей формат ділове співтовариство планує продовжувати і надалі.