Асоціація перевізників озвучила свої антикризові пропозиції

Facebook Поділитись
Асоціація перевізників озвучила свої антикризові пропозиції

Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України, відгукнулася на заклик УСПП долучитися до активної співпраці над реалізацією «Антикризової програми спільних дій влади і бізнесу», напрацьованої створеною при союзі Антикризовою радою громадських організацій України, та, цілком підтримавши її, окреслила ряд проблем, які, на думку автомобілістів, які вимагають найбільш термінового вирішення, оскільки податкові зміни, ухвалені парламентом наприкінці 2014 року  посилюють фінансовий тягар для бізнесу.  

         Зміни до Податкового кодексу розширили податок на нерухоме майно нежитловою нерухомістю, який будуть сплачувати суб’єкти господарювання. Погіршення соціально-економічної ситуації в країні  негативно впливає на фінансово-господарську діяльність підприємств та ускладнює введення бізнесу. Тому сплата податку за нежитлову нерухомість буде непідйомним тягарем для підприємців у нинішніх умовах. На думку АСМАП, цей податок необхідно скасувати або відтермінувати його введення в дію до встановлення економічної стабільності в країні. 

         Виникає також питання в частині зменшення розміру єдиного соціального внеску з 41% до 16%. Незрозуміло, в чому полягає зменшення навантаження на фонд заробітної плати працедавця, якщо для того, щоб почати платити ставку 16% ЕСВ, бізнесу необхідно одночасно виконати чотири умови, навіть тим, хто завжди працював відкрито і платить легально всім своїм працівникам заробітну плату, розмір якої перевищує три мінімальні зарплати, кажуть перевізники.

Роботодавці, які завжди платили білу заробітну плату,  навряд чи зможуть в нинішніх умовах одночасно збільшити зарплату ще на 30% та збільшити фонд оплати в 2,5 разів. Така вимога дискримінує добросовісних платників податків та не полегшує ведення бізнесу. Тому, вважаємо за доцільне, переглянути критерії застосування ЄСВ у розмірі 16% для легальних роботодавців.

             Крім того, зазначають в АСМП, уряд ініціював введення імпортного збору, метою якого названа необхідність стабілізації платіжного балансу. В той же час ця дія порушила ряд норм Угоди про Асоціацію, інших домовленостей з ЄС і загрожує відміною пільгового торгівельного режиму з ЄС. В цьому випадку можуть бути відновлені мита для українських товарів, що експортуються до Євросоюзу.

На практиці, додатковий імпортний збір матиме вкрай негативні наслідки для тих національних виробників, які використовують імпортні матеріали, сировину, комплектуючі та високотехнологічне обладнання, що не виробляються в Україні. Також  призведе до зростання цін для споживача та стане ризиком для компаній-імпортерів, погіршить умови ведення бізнесу для них та стане негативним сигналом для інвесторів. Додатковий ціновий тягар від падіння гривні в останні місяці та відповідне зростання цін на імпортні товари – це зростання соціальної напруги в суспільстві. Тому необхідно відмінити введення імпортного збору, заявляють в Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України.