На форумі «Транспорт: інвестицій в майбутнє», який проходить в рамках транспортного тижня в Одесі, йшлося про послідовне виконання транспортної стратегії України на період до 2020 року. Стратегія була розроблена та фінансується за участі структур Європейського союзу, при чому пакет підтримки для країни може скласти близько 11 млрд. євро. Про це повідомив перший віце-президент УСПП Сергій Прохоров.
«Ця ґрунтовна та масштабна стратегія може стати базовим проектом, який підштовхне до розвитку десятки, а то й сотні підприємств та компаній України. Вона охоплює буквально усі сфери народного господарства. Йдеться про модернізацію залізничних ліній за напрямками міжнародних транспортних коридорів (представники ЄС особливо наполягають на вдосконаленні перевезень Європа – Азербайджан – Іран – Китай), впровадження швидкісного руху потягів. Передбачено також розвиток мережі автомобільних доріг, підвищення безпеки дорожнього руху; приведення інфраструктури авіаційного транспорту у відповідність з міжнародними вимогами, робота з виконання угоди про Спільний авіаційний простір з ЄС, оновлення парку літаків. На часі – модернізація морського, водного транспорту, створення мереж взаємопов’язаних логістичних центрів та мультимодальних терміналів тощо. Якщо поглиблювати цю програму, роботи вистачить всім суб’єктам транспортно-транзитної галузі та багатьох суміжників з відповідними прибутками, зростанням обсягів виробництва, збільшенням робочих місць, надходженнями в бюджет», – переконаний Сергій Прохоров.
Він розповів, яким чином члени УСПП братимуть участь у виконанні транспортної стратегії України до 2020р. Так, учасники асоціації «СПЕЦ.БУД.ХІМ» можуть поставляти надсучасні будівельні матеріали, об’єднання «Антонов» пропонує на внутрішній ринок транспортний літак та середньомагістральні пасажирські літаки. Серед машинобудівних заводів країни немало виробників дорожньо-транспортної техніки, ринок потребуватиме й зерновози на колесах та для залізниці. Десятки компаній реалізують потужні екологічні програми. Вітчизняна техніка потребує запасних частин, потужного обслуговування, що додає транспортній стратегії додаткових обсягів. Головним нині є пов’язати чисельні напрямки потужної програми, допомогти у налагодженні ділових комунікацій її учасникам.
«Існує обґрунтована стратегія, потужний виробничо-кадровий потенціал, існує навіть готовність заводити кошти – з боку структур Європейського союзу. Ініціатива, наполегливість та високопрофесійний менеджмент – ось що треба «включити», щоб стратегія нарешті запрацювала на повну потужність», – підсумував С.Прохоров.