Платіжні термінали в торгових точках? [ожидает перевода]

Facebook Поделиться
Вопрос:

«Платіжні термінали в торгових точках? [ожидает перевода]»

Спрашивает: Володимир К., Харків

Отвечает эксперт: Відповідає віце-президент УСПП Юлія Дроговоз

Відповідає віце-президент УСПП Юлія Дроговоз

З одного боку, ми можемо говорити про наявність терміналів як додаткової послуги, щоб задовольнити клієнта,оскільки дуже багато покупців самі зацікавлені в тому, щоб розраховуватися таким чином. Тому, начебто, дійсно, підприємці повинні бути в цьому зацікавлені. Але, припустимо, для Києва це більш досяжно, багато підприємців і самі обзаводяться терміналами. Якщо ж ми говоримо про невеликі міста, про районні центри або села, то там не зрозуміло, наскільки це необхідно для підприємців і самих споживачів.

 Тут ще треба говорити про те, що в даному випадку посилюється фінансове навантаження на бізнес. Закупка і обслуговування терміналів - це дорого. Це додаткові витрати, самі підприємці, може бути, і не були б проти,якби не цей фактор. Якщо щось робити, то хоча б необхідно говорити про те, щоб підтримати фінансово підприємців. По касових апаратах говорилося свого часу, наприклад, щоб зарахувати їх вартість на сплату податків. Тут ми говоримо про те, що підприємці на щось повинні витратиться, то давайте говорити про якісь пільги для них. Необхідно створювати для цього умови і, я думаю, що бізнес сам буде зацікавлений в добровільному придбанні, але потрібно розуміти, на яких умовах повинні підприємці все це купувати. З іншого боку, були б заходи щодо задоволення споживчих потреб, то це було б рівноцінно. А в даному випадку поки що доводиться говорити про те, що бізнес комусь щось повинен.

Це доходи банків прямі і насправді це може бути додатковим податком. Як кажуть: послуги банку - це все-таки 1%, 2%, наприклад, якщо додати до всіх інших податків, які бізнес платить, то це перетворюється в досить хорошу суму. Тобто йде певне навантаження на бізнес. Тобто в даному випадку банки однозначно на цьому зароблять, тому що зараз банки бігають за клієнтами і умовляють придбати термінали і перейти на таке обслуговування, а зараз це все буде в обов'язковому порядку. Зрозуміло, що хтось від цього виграє завжди, але, в будь-якому випадку, не для кожного бізнесу це буде прийнятно.

 

За матеріалами інтерв’ю радіо Голос столиці